Kommer ni ihåg...

Att jag berättade om att jag fått Noras (grannflickan) present i lådan?!?
Vi var ju inte där eftersom jag har ont i magen, men presenterna fick hon i dörren.


Paketen såg ut så här.
 Våriga va??

Och det inslagna var en tunika och byxor från Maxomorra.

Visst är elefanterna söta! :)
Ville har den tröjan så nu kan de kompismatcha! ;)

Och i lådorna, från Lindahls...

Chokladbollar, nyttiga sådana!


Dammsugare!


Och underbara muffins... :))
Jag köpte till silikonmuffinsformar från Rusta att ställa dom i..

Så nu vet ni vart vi ska fika i vår!!

De virkade bakelserna är köpta via nätet på en sida som heter
http://mollysmuffins.blogspot.com

Och tjejen som gör dom är från sågmyra,
och tillverkar mkt fint till bra priser och undan går det!



♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0