In och ut, in och ut..

Vi har nog fått ett till utebarn.. :) Ville hinner inte in förrän han kommer med skorna och ropar UUUUUUTTTTTTT..
Men det är ju härligt det, men idag blåste det så kallt att han var iskall och nästan svullen om händerna. Men ut skulle han ändå
Och jag kan ärligt säga att jag var inte alls sugen på att gå ut en vända efter maten men en snabbis vart det.

De andra två stannade kvar och cyklade fram och tebax...
Tacos till middag idag, önskemål från barna. Och allt utom såsen hade vi men eftersom vi har de bästa grannarna så fick vi låna en burk av dom. :)

Sen vart det en vända och tränade, jobbigt men skönt. Allrahellst när vågen fortsätter saakta sakta neråt och hamnat på -6k! :))

Bara att fortsätta..

Bakat lite idag av bananerna, och banankaka är GOTT!!!

Nehe, nu kommer mannen in så nu ska jag umgås med han.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Mattis

Och jag har snart gått upp lika mycket!

2011-03-27 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0