Fikar lite!

Passar på att ta en snabbisfika med de största medan lilleman sussar sött. Jag tog en kopp te och Kneks, och Stian sitter och håller för näsan. Hon gillar varken smaken el lukten från dom.
Själv gillar jag de skarpt, tycker det är tråkigt att bara dricka te. Vill gärna tugga på någe till, och det är gott med lite salt till en het kopp te.

Receptet finns under Favvorecept om nån mer vill testa, om ni törs! ;)

Fick veta att en tjej som jag känner igen sen högstadiet och sen läst hennes blogg ett tag. Fick en liten prins idag, hennes 4e barn. ♥
Såå underbart, vet hur hon går på små moln nu och knappt tror det är sant.
Ohh, jag ryser... 
Den känslan går inte att beskriva och det finns inget som klår den känslan heller.
Underbart, helt enkelt!!

Nehe, nu ska jag få lite gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0