Det forsar...

Inte bara från taken, och det är ju visserligen underbart. MEN min näsa rinner och är tät om vartannat. Jag hatar snor.. Okey om man är tät för då kan man lösa det med nezeril, men när det bara rinner som en kran som står vidöppen! Gaaahhh

Kikar på Sofias änglar, såg en underbar fin tapet som jag vill ha som fondvägg i hallen. Jag som inte ens ska ha nån fondvägg där. Men jag vart liite kär ♥
Nu vart jag sugen att bara röja ur den, slipa och spackla och hämta upp vitfärgen och börja. Men jag vet att det är dumt, mannen kommer skaka på huvudet och säga NEJ!

Så vi lägger bort dom tankarna och funderar över gäsyhuset istället, hallen vill jag ju bygga om lite så det får vi kanske ta i höst.
För inte en vinter till utan plats att hänga vinterkläder,mössor mm på.

Gjorde ett skapligt klipp på tradera idag. Ett par blå Me&i jeans till Ville för 10kr!! (nya 350kr) okey 24kr i porto med. Men iaf..
Och de såg fina ut och var i bra skick med!!

Nu ska jag kika på Kniven mot strupen..

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0