Brallor,byxor!!

Har ju handlat 3par på kort tid och alla komer bli favvosar, det känner jag redan!

Jeansen, har ni redan sett.

Och nu kommer ett par svarta, från VeraModa.
Min absoluta favvoaffär just nu, är en mörkhårig kort tjej som är en grymt trevlig säljare!!


Perfekt!. Lite högre i midjan så "kärlekshandtagen" är på plats och det bästa ut av allt.
Knapp och dragkedja på rumpan så det blir skapligt slätt och snyggt fram.

Sitter bra och är riktigt svarta!
Helt okey pris, 299kr! 
Ser nu på kortet att spegeln är gryymt skitig! ;)


En till favorit, cardigan från me&i höstkollektionen men den finns nu i vår med i en ljusbeigh variant.
Oxå grymt fin, och jag är sugen på den oxå!!

Och så byxorna från igår, oxå från samma affär och samma säljare!

Gröna, riktig fina ganskla mörkgrön. Ser ljusare ut på bilden!
Tighta,sitter bra och så sköna. Fickor på sidorna och lila snygga till vardags som lite mer uppklätt.
Modet som är nu är så bra, jag gillar det skarpt!
Och priset..
En hundralapp!!!!!! :)


Kommentarer
Postat av: Mona

Hejhej!
Så snygga byxor, speciellt de med fickor på benen! Vart har du köpt dem? De skulle passa mig när jag kör taxi :)
Du får gärna maila mig på [email protected] om svaret:)

2013-10-08 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0