17e gången!

Så nu ska det vända!! ;)
Iaf om man ska tro killen på gymmet, för han sa att kroppen behöver 17ggr på sig att vänja in sog på att träna.
Så nästa gång ska det gå så mkt lättare!!! Haha
Man kan ju önska iaf..
Idag flöt det på bra, startade med snabb promenix på gåbandet i 15min och sen roddmaskinen i 10min. Som uppvärmning, sen armar och ben i maskinerna.
Mage på golvet, 200 situps och rumplyft.
Lite mer ben och sen avslutade med 15min cykling..

Jag vet inte, hur mkt man ska träna igentligen.
Vad man ska göra, speciella ordningar som är bäst.
Om man ska köra bara ben en gång och sen nästa gång bara armar osv..

Ähh jag kör väll på..
Nån som har några tips????

Roddmaskinen testade jag för första gången idag, och den gillade jag skarpt. Hoppas bara jag gjorde rätt och att den tar bra.

Nehe, en kopp te med min kära man som precis kom in!

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0