Trädgårdsbilder....


Mmm jag gillar när det är fint och ordning i min trädgård,fina färger,blommor,stenar,underbara dofter och former..
Nu är det inte det än, men det kan ju bli! ;)

Lite vi har sått som börjat komma upp!

Morötter i mitten och sen sallad och goooda sockerärtor på sidorna..
3 hinkar med potatis.

Kommer ni ihåg vårt jordgubbsland från förra året, när vi fixade pallkragarna och jag fick 3-4 skott av granne som vi satte ner och sen lät skotten ta sig...

Nu hittade jag ingen bild på det från förra sommaren, men ni skymtar ju det landet längst bort och ser nog att det bara är nån planta hitåt där i och resten jord.

Såhär ser der ut nu!!!

Så jaaa jäklar vad de tagit sig! :) Hoppas det blir mkt "gubbar" nu med!

Lite mer som kommer och blommor jag köpte igår.


Blommor är underbart
,även om jag svär när jag måste rensa och vattna.. ♥



Ser ni de pyttesmå gräslökarna som börjat gro till barnens förtjusning, bra om vi skaffar egna så grannen får ha sina i fred. ;)

I hinkarna där det börjat komma skott är det Dahlia knölar jag fick av Jennie och i tre av fyra hinkar har de börjat komma. :)

Mmm visst är det härligt! ♥


Kommentarer
Postat av: Mattis

Dags med lite bilder från garaget också

2011-06-08 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0