Skön hemma dag!

Verkligen,varmt och härligt!
Bara att njuuuta, sista sommaren man är långledig kanske.. :( Usch, det lät ju tragiskt!
Men jag har ju de senaste 8åren, varit mammaledig..
Hm ja vad blir det nu typ 6år! Och då såklart på sommaren, det har varit riktigt lyxigt och nått man ska njuta av.

För det går ju så himla fort!

Gräset är klippt,tomten är ordningplockad än så länge iaf. För snart kommer inte alla leksaker vara vid lekstugan el sandlådan för då vaknar lilleman. ;)
Tvätten snurrar i maskinen och jag ska fylla i några papper som ska med posten, dels så jag får min lönegaranti och sen så jag förlänger mitt vårdnadsbidrag augusti ut.

Sen ska jag torka av utemöblerna så vi kan fika där, för ungarna har tjatat om att vi ska bjussa över grannarna så de kommer när de små behagar vakna.

Och vet ni, idag fick jag ett nytt Girlforpearls armband på lådan. Mitt jag fick i 30årsdags present av Sandra gick ju tyvärr av, men hon mailade till dom och det var bara att skicka in det så fick jag ett nytt. Och idag kom det!!! :)) ♥♥♥

Nu vaknade mitt minsta gryn...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad bra hjärtat! Vad glad jag blir.. puss & kram

2011-06-15 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0