Och till Gustavs fotbollstränare...

En liten TACK för vårsäsongen grej,svårt att komma på vad bara.
Är ju inte så många och inte så stor peng vela nån lämna.. Haha mer än jag då, som fick betala det fyrdubbla.. ;) Men så är det, undra hur mycket jag gått back på alla samlapresenter bara nu på en månad..
X antal hundralappar är det då iaf!
Men så är det..



En superfin lykta från Rut&Signe uppe på Öster och sen ett Tre i rad i sten.. :) Ifall de får tråkigt nu när de inte har fotboll att gå till 3gånger i veckan!

Sånna lyktor skulle jag vilja ha MÅÅÅÅÅÅÅNGA! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa Ölander

Önskar att du hade varit förälder när jag var tränare....

2011-06-22 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0