Bestämd kille!

Från att  senast i fredags och alla dagar innan det så har lilleman sussat 2½-3tim mitt pådagen, och då varit riktigt trött och somnat fort.
Men sen i lördags så bestämde han sig nog för att nu var han stor och sova på dagen det är det slut med!
Trodde det var en engångs grej, eller hoppades iaf! ;)

Men tjiii fick vi för på söndagen var det också NEJ till att sussa, det gick bra att ta nappen ett tag och sitta i vagnen då vi var på Grönan men inte sova.
Tänkte att då somnar han ju på vägen hem, vad dumt eftersom klockan var efter 17. Neeejdå vaken hela vägen hem men däckade fort i pyjamas och vällingen i handen. Igår lade jag han som vanligt,gick en vända.
Ställde han som jag brukade men tror ni han somnade???
NIX, han låg i vagnen och myste och tjoade i 1timme och 20min.

Och vet ni, idag försäkte jag inte ens!
:)

Men idag har han varit otroligt duktig med pottan. Kissade på sig en gång men det var för att jag inte hörde att han ropade.
Sen på pottan 4ggr och bajsa 2gr och då sagt till inan alla gånger.
Så så hoppas vi det fortsätter!!

Skulle visa lite bilder från Grönan och hotellet men jag hittar inte kameran just nu.
Men vi hade det skitbra iaf!!! :)

Nehe, plocka äckelpäckelsniglar kanske.. :(

Kram och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0