Andreas♥Pernilla 4/6-2011

Nu ÄNTLIGEN har jag tagit mig i kragen och laddat upp alla bilder så här följer det ett gäng, från vi stod å vänta att få gå in i kyrkan tills Andreas avslutade sin kväll i buren!

Se och njuuuut! ♥


Fin kyrka mot blå himmel, och värdparet Jonas&Malin som skötte det hela galant!



Fina gäster!!
Mats&Michelle, Magnus&Veronica,Jossa och så vi..

Å så in i kyrkan för en vacker vigsel.



Tärnan Tina, parets barn Isac och Elias och bestman Robin.

Sen drog de iväg...


Framme vid lokalen skålade vi vid vattnet och alla fick knäppa parkort. :)


Och här satt jag.. :)

Lite pussar uppklättrade på stolar,under borden.
Tal och Bingo och så god mat&dricka såklart!

Bröllopsdansen ♥




Sen åkte dom av för här ska rockas!!!


Ägget blev först på tur!


Tårtan, såååå god!



Sen vart det dans, natten lååång!


Hm, vad diskuterar ni???



Några goda råd på vägen, Andreas och Pernillas självporträtt på varandra!! ;)
Buketten och programmet..


Häftet jag gjorde från Möhippan&Svensexan ♥

Och så favvobilden, Andreas råkade hamna på toan med tjejgänget ;)
Men han ser rätt nöjd ut.. Mohaha


Och sen hamnade han i buren!


TUSEN TACK FÖR EN UNDERBAR VIGSEL,SUPER ROLIG FEST OCH FÖR ATT VI FICK SUSSA GOTT I HUSVAGNEN!!!! :))








Kommentarer
Postat av: Pernilla

UNDERBARA BILDER:)) TACK åter igen själva för att ni kom o förgyllde våran dag <3

2011-06-12 @ 20:51:00
Postat av: Sandra

Åh vilka fina bilder.. Ser ut som de hade ett super fint bröllop.. :) KRAM

2011-06-13 @ 08:09:46
Postat av: Therese Lundin

Vilka fina kort du har tagit på min kusin :-) Eller alla korten va jättefina. //Tessan

2011-06-13 @ 12:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0