Skitiga...

Barn är GLADA barn! ♥♥♥
Verkligen nått Ville tar fasta på...


Men så var han ju med mannen min en hel dag oxå!

Här byggs det för fullt för att jag ska kunna sussa som en prinsessa i Vimmerby! ;)


Sniglarna plockade,blommorna vattnade,ungarna lagda, oljat in min nya bänk (som jag visserligen fick hem för flera veckor sen)en pall fick bli svart idag.. :) Och i trädet fattas nu bara lyktorna. För Ville och jag plockade alla stenarna idag ♥
Gustav&Stina hade Julia&Jack här och lekte så de hade fullt upp i några timmar, med en liiten fikapause med fruktsallad och glass.

Tog årets första fästing idag på barna, Gustav vart den utvalda och den hade satt sig på örat.
Hatar dom!!!!!
Neä, ska ta och testa lite innan mannen behagar komma in hur jag ska göra lyktorna.


Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

mmm.. skitiga barn är verkligen glada barn! Vad fin han är mannen som fixar så att du kan få sova som en prinsessa.. :) Själv har jag ingenstans att sova alls än... ;) Puss & KRAM

2011-07-06 @ 10:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0