Luktar gott!

Ja det godaste som finns, är väll doften av nybakat som sprider sig i huset! :)
Nästan så jag måste baka lite övernattenbröd i helgen, tror jag grannarna med tycker?? ;)
Här är snart den banankaka klar i ugnen, smaskens. Och undra om det inte var doften som fick upp mina två äldsta ur sängen. ♥
SÖMNTUTORNA!!!

Ville och jag slog upp våra blå vid 08, perfekt. Men han fick ligga kvar lite medans jag smet ner och la in en tvätt. Verkar inte bli riktigt lika fint idag så då kanske vi blir hemma och får lite gjort.

Men jag hoppas ju såklart på en solig och varm dag även idag!!!

Nehe, duka fram lite frulle och sen få lite gjort.


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Jaha kan vi lägga en best? Hur mkt tar du per fralla?

2011-07-28 @ 19:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0