Lekstuge sugen...

Har funderat fram och tebax på hur vi ska göra i lekstugan, eller vi och vi. Ungarna vet redan att om jag får en ide så ska den genomföras och de får gärna komma med ideer men det är inte ofta de genomförs. Inte fullt ut iaf!

Mina barn börjar ju bli ganska stora, så vi ska inte göra det som en Lekstuga utan mer som en mysig plats där man kan läsa,spela spel,mysa och ha hemliga klubbar och sånt.
tror jag kommit på en lösning på hur jag ska gå till väga, så nu återstår bara att få lite hjälp med det praktiska oxå.

Jag ÄLSKAR sånt här! ♥


Ska stryka på lite lite vit färg ikväll, där det missats sen är det bara att dra igång och fixa möbler och tyger och annat skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0