Gårdagen...

Kan sammanfattas med att tävlingmässigt gick de på skit. Första starten gick inge bra,antagligen för dåligt varv. Sen gick inte bilen bra på låga varv,men på höga varv funka den galant. kom bara femma. Men gjorde en snygg omkörning på yttern av 2 bilar. Tråkigt när bilen inte vill som jag vill,man har ju lixom ingen chans.. :-( I andra,tog jag starten å ledde tills en tant tokvände på mig. Hon fick svart å jag sluta 3a,sista vart de trångt i starten å jag fick bromsa.. 5a även då.. Nu laddar jag om te nästa helg,för bilen e me hem. Å får in i garaget för å ses över å förhoppningsvis hqom e galet. Hittar mannen va som e fel,för Motala är en knixigare bana så då måste den gå bra hela tiden.. På kvällen grillade vi,å Micke elda lite trädbitar så de vart en härlig brasa som värmde skönt. Sussa gott i bussen,så folkrace hela dagen sittandes i en solstol. Börjar dra ihop sig mot finaler,å sen hemfärd te barnen som är efterlängtade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0