Det var dom två...

Veckorna med folkrace avklarade och även mannens enda två semesterveckor! :(

Men vi har haft jäkla skoj, även om körningen gick på skit. :(
Mannen tabbade sig ju med svartflagg och Anderas med och sen gick inte min och Andreas bil på låga varv nu heller!  Men vafan, skoj var det iaf..

Jag hade ju oturen el vad mans ka säga och hade NT:s reportrar med mig typ hela dagen så det kommer väll lite bilder och text i tidningen nån dag.
Skitskoj, när man inte plattat luggen, är svettig,dammig och ofräsch så jag förväntar mig inget succe repotage direkt.. Hahah
Men vafan, man får väll lov att ställa upp när man är den enda från norrköping på plats lixom.

Men som sagt skoj hade vi, gott käk och gott dricka på kvällarna, ungarna lekte och cyklade för fullt, nästan inget regn på dagarna men på nätterna öste det ner. Sussade gott i deras husvagn även om det var liite läskigt när det regnade så hårt på taket.
Skulle nog kunna bli en husvagnsmamma tror jag om man fick ta bort en del grejor i dom aom jag inte gillar.. ;)

Näääe, en härlig helg vart det. TACK för det familjen Brander.

På vägen hem stannade vi till hos familjen Ljungeskog, de hade en sak de vela bli av med som jag länge letat efter. :))
Men vad, det får ni se en annan dag måste bara använda mina två hjärnhalvor och tänka ihop nått först.
Nu blir ni nyfikna va????? ;)
Men iaf var det underbart skoj att träffa dom, det var alldeles för länge sedan så det måste vi ta atg i snart.

Nu ska ja se om min man vill komma in och kika på Joel med mig.. ♥

Kraam och hej!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja vet va det är du fått:)) Jaha ja va vad det du ville ta bort i min husvagn nu då?? Förutom myrorna som trängdee sig in:)



TACK för en toppenrolig helg:)

2011-07-25 @ 22:56:38
Postat av: M. Ljungeskog

Så roligt att träffa er igen :). Och jag väntar med spänning på resultatet. Ta före och efterbild. Många kramar !!! Vi måste träffas snart igen. Maria.

2011-07-25 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0