Torsdag!

Och en slö sådan, kikat på skidor och bara varit. Borde börja packa ihop för imorn drar det ihop sig mot hemfärd, hoppas verkligen vi har vädret på vår sida.
För nu börjar busvädret komma, det snöar och blåser massor.

Vad skoj att ni verkar gilla rummet, blir såååå sugen på att börja med hallen nu oxå. Men den ska ju byggas om oxå så det kommer bli lite mera jobb och min man är INTE så sugen på det.
Men jag kan ju alltid börja måla lite vitt if.. ;)

Pernilla, klart du ska måla garderoberna med sån färg.
MEN vänta lite så vi testat hur det funkar först...

Mammsen har börjat med maten, lax och potatis på en torsdag. Tänk vad röda dagar kan ställa till det så mina ungar och Johan och Mattis har sorg för de vill ju ha pannkis på en torsdag!

Nehe, ska sno ihop lite sallad tror jag!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0