Lördag, mysdag idag med!

Jooo det har inte blitt mkt gjort, Ville har haft runt 39grader idag med och hellst setat i mitt knä hela tiden. Som tur var så somnade han i två omgångar och jag kunde lägga ner han. Men när maten skulle tillagas så kvicknade han till, låg på en filt på golvet i köket medan jag gjorde TACOKRYDDADKYCKLINGLASANGE.. MUMS!!!
Snäll kille, men man är inte alls van att han ska
ha så mkt uppmärksamhet eller vill sitta i knä. :)

Stina har varit på kalas, med gooood tårta och hamburgare..
Och hon käkade visst på bra.. Hehe

Richard och Putrick är i garaget, kommer bara in när magen skriker efter kaffe och mat. Så då duger jag till hjälp.

Vet ni, jag var faktist iväg igår kväll och tränadei 1½, KONDIS OCH STYRKA.
Skönt!! Och gröt till frulle,mkt vatten och inget onödigt fikabröd. Men i dag ska detslinka ner några ahlgrensbilar till tvn.. Man måste unna sig oxå!

Ville sussar i min säng, de andra har lite lördagsmys med chips och bilar. Jag sitter här en vända men ska snart hoppa upp i soffan och kika i tvtidningen vad jag ska tillbringa kvällen framför för nått.
Om det nu finns någe att se.

Vad ska ni hitta på då???

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0