Inget!!

Gjort vart det idag, Ville vaknade vid 01 och jag hörde han lät kruppig och varm var han. 39.8 i feber och inte alls glad.
Alvedon och lite vatten så sussade han igen.
Vaknade vid 07 och hade 40.0.. En till alvedonsupp och sen var han liiite piggare och åt lite mat. MIN mat var det som dög, havregrynsgröten fick jag ha för mig själv men mackan med keso och avokado smaskade han i sig. :)
Men febern sjönk aldrig, inte ens när han sussade i 3timmar. Sen satt han i mitt knä och skulle kika på Madicken med de andra två.
Äta glass och fruktsallad.
Lite pizza och sen sussade han sött med 39,8..

Ingen pizza för mig, kebabsallad ochingen glass heller utan bara fruktsallad, och VATTEN till..
Det ni!!
och vet ni, jag är suuugen på att dra envända till gymmet nu,en fredag.. Missa Lets dance lixom, inte likt mig! :)

Gustav var oxå hemma idag, han hade ont i huvudet IGEN när han vaknade..
Hm, gillar inte det!

Nehe, nu ska jag betala in litepengar.
För Noras present var visst klar för att skickas!


Kram på er!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på sjuklingarna!

2011-01-21 @ 21:16:45
URL: http://cirkuspuman.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag har utmanat dig i min blogg :-)

2011-01-22 @ 11:28:45
URL: http://cirkuspuman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0