Här händer det grejor!

Snorig och vaknade med ett bultandeöra.
Lite alvedon och nässpray så gav det med sig!
Länge sedan jag skrev, men har inte köpt nått nytt batteri till den närbara. MÅSTE! så antingen får jag gå in från den gamla seeeega datan, som mellanhoppknappen är knäpp på så man måste fixa mellanrummen i efterhand.. Eller så går jag in från mobben och då blir det ju inga längre inlägg.. :(

Men, iaf i söndags var vi och köpte ett ekmatbord och 8st stolar. Som jag sedan på måndagen slipade och oljade, bytte tyg på stolarna till ett mörkare i grått. Valde faktist att ssätta på sån ny vaxduk som är lite mer tygaktig och mmin förhoppning är att det ska bli lättare att torka av och hålla rent!

Vart skit bra, och nu ser bordet och stolarna ut som nya.. Gillar att kunna köpa till ett bra pris och sen göra om lite. Ska köpta till en till klaff idag så man har vid kalas och sånt när man är flera personer.

Nehe, nu ska jag duka för idag är det simskola för Stina. Det blir tomtegröt, som jag kokat för vi hade så mkt mjölk hemma. Och så bakade jag en blåbärslimpa, ska bli spännande att smaka. Är det gott så ska jag dela med mig av receptet.

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0