Vi vart kvar!

Packade och donade imorse för att göra det klart innan skidorna skulle börja på tv. Ungarna käkade frulle och till och med Ville fick i sig lite.
Bänkade oss i soffan för att kika på superG,Ville var lite gnällig och vela sitta i knä. Pappa skulle lägga in i pannan så jag tog över han och det tog inte lång tid innan han kräktes ner sig själv,hela mig och golvet i tvrummet!
Det blev duschen nästa för oss båda och en inställd hemresa.
Vågade inte stoppa in han i bilen ifall han skulle kräkas.. Var inte så lockande att bli stående nånstans med nerspydd bil,unge,bilstol och sen vinter och kallt.

Men nu har han ätit ganska bra och är mkt piggare. Men han har tappat i vikt så det syns i ansiktet, 1,2kg enligt vågen. Tur han har lite att ta av!! ;)

Så om inte jag el Gustav blir liggandes så blir det hemresa imorgon!! :))

Idag har Gustav och Stina fått följa med Johan både upp på plan och åkt skridskor och sen till fäbon och åkt snowracer. Ville och jag har suttit framför tvn och hejat på svenskarna. Inga medaljer, men Hellner är sååååå grymt bra!

Nu sussar Villekillen, och de andra ska snart hoppa i säng. Jag ska skriva av ett till recept jag inte hunnit prova och packa det sista. Sen blir det soffan och Solsidan.. :))

Angående texten så har jag nu bytt text på inläggen en gång till, men det verkar som att ni som inte sett texten så bra har en helt annan text på mina inlägg på er data. Nu kan jag inte mkt om datorer, men det var nått med att ni inte har det typsnittet på er data.

Hoppas ni kan läsa ändå!! :))

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0