Vad är det här!!!

Nu är det 3gången på 5v som Ville ligger i hög feber som jag inte får ner med alvedonsuppar.. :(Ingen förkylning,snorig el nått bara feber och slööö såklart! Borde man oroa sig??? Vill hellst ligga på min mage och bara mysa. Nu sussar han sött, i brorsans säng för där gick han och lade sig. Så ingen sång vart det idag och vi får se hur det blir imorn för jag måste till arbetsförmedlingen, får väll vara en dum mamma och bädda ner han i vagnen. Liteluft kan ju inte skada!! Nehe, nu är det snart Anja på tvn.. Så nu ska jag heja!!! Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du testat att ge honom alvedon och ipren tillsammans? Brukar hjälpa!

2011-02-08 @ 20:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0