Ungarnas bakdag!!

Gustav hade i läxa att baka, så han skulle göra kladdkaksmuffins och såklart skulle lillstumpan med baka då. Så det vart ett stort gäng med american cookies. MUMS! De fixade och måttade och jag övervakade och smällte smöret och fixade med plåtarna in och ur ugnen. Slog mig när vi höll på vad stora de börjar bli.. :( Visst, alla åldrar har sin charm men man saknar ju den tiden när de vela ha hjälp av en. Nu vill de hellst inte ha nån hjälp, Stina har till och med börjat torka sig själv när hon gjort nr2..FAST det är såååå äckligt!! ;) Haha, men det är ju bra, så slipper jag!! Kikat och plockat ordning på lite recept&bilder som jag ska dela med mig av i nästa vecka när jag landat i Falun.. Där de har en data som funkar! Ska tvinga ,mannen att åka iväg med våran nu när vi är borta. Nehe, nu drar lilleman i mig och ropar Gutav,gutav så han vill nog ha hjälp med att öppna dörren in till hans rum.. Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kram på dig!

2011-02-18 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0