Pissdag!!

Jag brukar inte klaga, men det här har varit en pissdag rent utsagt. Ville har ju haft hög feber hela dagen och varit så ledsen och slö, har fått burit runt på han hela dagen el haft han liggandes på min mage. Vela inte ens ha glass, liite vatten och mjölk har slinkit ner. Han däckade med 40.4 vid halv6 och sen dess har han sussat. Jag har kikat på Sofias änglar så tårarna har sprutat och nu skäms jag nästan för jag upplevde MIN dag som en pissdag.. :( Ilands problem, men ni fattar.. Man känner sig ju så hjälplös när de inte mår bra och är så ledsna. Men nu hoppas jag på en piggare son imornbitti och han får gärna sussa gott hela natten med! Nehe, sätta in en tekopp i micron och kika på Den hemliga miljonären som jag spelat in.. Finns en liten risk att det kommer några tårar här med! Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0