Matsalsmöbeln!

Köpte ju ett begagnat bord och stolar till matrummet, i ek och stolar med klädd sits. Dels så fanns inte dom stolarna kvar att köpa och även om jag köpt nya så hade jag tänkt att klä om stolarna.
Så jag slipade av allt och har oljat in det två gånger, klädde om stolarna till sån ny tyg vaxduk som inte är plastig.

Och vi är sååå nöjda!! :))
Att jag dessutom kunde köpa till en till iläggs skiva på rean för 300kr,  så vi nu kan ha plats för några till gjorde ju saken ännu bättre..


Lite fläckiga dynor innan jag drog igång.


Fortfarande grått tyg men inga fläckar och så lätt att torka av!!
Och det är ju det bästa, när man har barn för spiller det gör de..


Så nu vart det så här, en iläggsskiva är på jämt och den andra kommer fram om vi ska ha många till bords. Stina vägrade flytta på sig..

Så nu är det bara golvet som ska slipas oxå... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0