Hej!!

Precis hemkommen från ett gympass med mkt mage..:)Kommer nog kännas härligt ont i några dagar framöver. Men nu är det bara 10pass kvar till kroppen har ställt om på att träna och då ni.. Hehe Undra när musklerna kommer och det pluffsiga börjar dra åt det fasta hållet då?.. Det sa inte gubben på gymmet nått om! ;) Hm, min astma har börjat gett sig till känna, har intehaft sen våren då Ville låg i magen, och jag vart dålig av allt på jobbet och fick proppa i mig medicin.Men nu har jag kännt av tulpaner flera gånger, kanske är ett tecken på att jag ska testa nått annat. Värsta chansen nu juh, när man är uppsagd och har hela världen framför sig.. Hehe!! Men vad då,vet ju vadsom står högst upp på listan. En egen liten Emma butik med sånt där fint ni vet. Inredning, lite blommor (inga tulpaner),tyger,fiiiina ovanliga klädmärken,ljus och lyktor och sånt där onödigt som karlarna tycker.. Ni fattar va..Å så lite cafe med fina stolar och bord, gott hembaktbröd och mumsiga muffinsar, massa olika te sorter och gott snask. Mmmm det är drömmen det!! :)) Men nu ska jag sätta mig i soffan med en kanna te och nån godmacka med avokado och kika på Remember Me.. Och imorn blir det jobb och på söndag, måste ju passa på att dra in lite kosing när man kan.. :) Kram och hej!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill handla i din affär!! : ) Kram kram

2011-02-05 @ 16:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0