Wiiiihoooo!!

Efter motgångar igår med A-kassan så vände det efter 4 samtal, och tillslut prat med en av deras ja vad sa han försäkringsnånting.. Det extra jobbet jag är sugen på, som de först sa att jag inte fick ha och samtidigt gå på a-kassa de dagar jag inte kan jobba.
Men nu är det okey,  och de verkar förstå vad det handlar om. Och jag har bett att det skulle skrivas in i mina papper så det inte blir nått mer tjafs.. :)

Så nu hoppas jag bara på att det går vägen på måndag!
Håll tummarna e ni fina♥♥

Har haft världens gladaste Ville här hemma idag, först kom ju Patrik idag och han har bubblor och är snäll så han är en stor FAVORIT hos lillkillen. Var väldigt noga imorse att han skulle ha en tröja med bubbla på :)
Sen fick han belysning i sin gran vid lekstugan med och fick mata fåglarna!!
Han är mån om sina små djur han...

Fikade när grabbarna kom hem innan de skulle ut i garaget, och sen vart det pizza till middag är ju fredag och mannen står för matlagningen.
 Serverade dem nyss en påse med kaffe och fikabröd så de slapp gå in och nu har jag Idolmys med Gustav och Stina och Ville sussar sött!!
Och det är det tänkt att de andra två ska göra snart med, sen får jag mysa själv och kolla på precis vad jag vill. Men det lär väll inte finnas så mycket att välja på ;(

Önskar er en mysig kväll och en skööön helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0