Skit trött på det här...

JÄVLA SKITVÄDRET!!!!
Man blir ju heldeppad, och det är grått och mörkt och allmänt tråkigt. Och ungarna längtar och längtar efter snö och kyla :(

Nu vill de ju knappt vara ute, finns ju inget att göra och det blir mörkt tidigt..

Näe ni, knappt att värmeljus ens piggar upp juh. Men lite tröst är det allt, ska nog smaska nått gott ikväll och ta ett glas rött. (Mannen ringde från Systemet och frågade vad det goda Rödvinet heter BRICCOTONDO, eller hur det stavas.
Ni ser, snart är det slut på allt öldrickande innanför våra väggar och vi smuttar rött på lördagskvällarna i soffan framför tvn.. ;)

Hihi, eller inte!

Idag har vi bakat två plåtar med mitt favvobröd i ugnsform och sen gjort ett julgodis som aldrig stelnar. :(
Nu står det i kylen, och händer det inget får jag kasta in det i frysen istället..

Nehe, nu ska jag städa undan lite i matrummet innan min kära man kommer med pizzan.
Sen blir det soffan och en stor popcorn skål framför IDOLFINALEN då vi hejar på ROBIN!!!

Kram och Hej från en ledsen snölängtande tjej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0