På g hemåt...

Idag vart inget som planerat, vi som skulle ha en underbart rolig dag å kväll med familjen Brander. Men tyvärr kräktes deras största å vi vågade inte chansa nu när det snart är jul och jag med ska jobba.. Så det vart en riktig slödag som innehöll en vända till Norrköping för att införskaffa Jennie&Mackans julklapp som vi inte kommit oss för att fixa. Men nu e alla klara förutom några till julafton å vi på g hemåt för att fixa pepparbiff och hasselbackspotatis till middag... (Jag fick till och med prova en grej jag suktat efter och skulle passa prima till min Bondelid blus jag tänkte ha på jul, å mannen köpte den.. Å jag har redan glömt bort vad det var och vad jag skriver om) hihihi


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nee skit för maginfluensa,,blev inget mer sen tack o lov,,men snart är det nyår o vi får ta igen allt då:) Synd bara om barnen som så gärna sett fram emot o få leka:(

2011-12-17 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0