Julafton!

Jag gillar julen, alla traditioner å att umgås med nära och kära.
Äta och dricka gott och bara mysa, allt godis och knäck och sånt och såklart alla paket. :))

På förmiddagen var vi ner till gammelmormor och fikade och delade ut lite paket, hon är ju lite virrig men hon verkade pigg och hade skoj.
Sen bar det av hemåt och fixade maten och jag fick hjälp med min snälla bror att fixa min Me&i mail, så nu ska den vara okey hoppas jag. Åt och kikade på Kalle Anka innan vi stack ner med alla paket till kusinerna och drack glögg och så kom tomten såklart.

Det obligatoriska barnenitomtensknä bild ;) Gick sisådär, bästa bilden vart Matilde tyvärr inte med på..



Dessa tog jag bara med mobilen, så de andra kanske har bättre!!

Ville hade ju slagit in sina nappar till tomten, å hoppades på att få en bubbla i utbyte. Han lämnade den snällt och fick en svart fin bubbla. :) Och nu när han skulle sussa så knorrade han lite om dom men han somnade, håller tummarna för att det ska funka och att vi inte behöver smyga fram dom.

Nehe, nu ska vi fortsätta kika på Sällskapsresan å äta knäck. Och jag ska ta en STOR het kopp the i min nya fina gröna mugg jag fick av Sandra♥
Du är bäst, Tusen Tack!!!

God Jul och ha en underbar fortsatt trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0