Fixat!

Sååå då var julkorten skrivna :)
Jag är en sån som gillar att få julkort, tycker det är lite mysigt och få kort på det traditionella sättet. Sen får ju postgubbarna lite att göra med, allt kan inte gå via data och mobil..
Så hoppas de jag skickar till oxå gillar att få lite extra kort på lådan runt jul och inte bara reklam och räkningar.

De ringde från Blomsterhuset tidigare ikväll,så jag ska jobba lite imorn. Hade fått jobba hela dagen, men har ju lucia på skolan och det är ju bra om ungarna hinner hem och äta lite först. Så 9-16 el 16 blir det.. Måste ringa Fritids och förskolan imorn bitti, så håll tummarna för att det funkar för dom att de får gå lite längre. :)
Skoj ska det bli, och perfekt då jag behöver köpa hem nya hyacienter ♥♥

Hade massor jag skulle fixa imorn men nu får jag skjuta på det till ons el tors.. Om jag nu inte får jobba då med! Det märks :)

Lucia och stjärngosselinnena är strukna, och allt är framplockat. Lika bra, så det går fort och smidigt imorn bitti.. Var ju länge sedan jag jobbade och lämnade tidigt och hade tid att passa ;)

Farligt att ha kola och knäck hemma, jag som precis blivit av med sista kg sen sommaren. KOmmer nu att snaska så de snart sitter där igen. SKÄRPNING!!!!!

Nehe, kika vad jag ska jobba i för kläder kanske.. Ha det gott!!!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0