Bloggtorka...

Jaaa lite dåligt med bloggande i helgen, men imorn är det vardag och ordning på torpet igen!!! Helgen har spenderats hemma, mannen och Patrik i garaget och jag har sett till så de fått fika och mat i magarna. Ungarna och jag har inte gjort så mycket mer än bara myst runt. Men idag var vi på adventsfest/gympaavslutning. Med uppvisning av grupperna,fika,chokladhjul,fiskdam och lotter. Lite vinster och trevligt var det. Mannen och lilleman vart kvar hemma då han var så trött och känns inte helt hundra. Men vi vann paket åt han med. :)  Pirrar lite i magen innför morgondagens samtal,så håll tummarna att hag blir godkänd nu !!! Nehe, nu ska jag sussa sött i min renbäddade säng.. Puss och Godnatt alla fina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0