TACK!!! ♥

För era fina kommentarer om ungarnas nya place.. ♥
Jag bara ÄLSKAR att pyssla med sånt här, att hitta smarta billiga lösningar. För man måste inte kasta ut en massa pengar om man inte vill.
En hel del är ju inhandlat på loppisar och rea.
Dynorna, hade jag turen och köpte på halvareapriset på Jysk, det är positionsdynor som jag gjort om och sytt ihop. Och sen sytt nytt tyg om i möbeltyg så det är slitstarkt och framförallt TVÄTTBART!!

Men kul är det, Och Mia bodde du lite närmare skulle jag mer än gärna komma och hjälpa dig :)

Men nu lääängtar jag ju ÄNNU mera till jag får börja med lilla huset, den inredningen och gärgerna kommer gå i samma stil. Tycker det är fint och lite roligt när de matchar.
Blir vitt,grönt och svart även där.
En vägg ska ju vara ohyvlade liggande brädor, kommer bli fint.

Nehe, idag har jag bara killarna mina hemma. Hjärtat och tjejen är med Jennie&Madde på rally. Så det lutar åt en vända till IKEA! ♥
Men vi ska suga på den karamellen lite till..
Tråkigt väder är det ju så, så ute kan man inte vara!

Nehe, nu ska jag slita dom från Wii, Gustav och Stina lade ihop pengar  och köpte Cars2 till det igår och Ville sitter mer än gärna och tittar på bilarna när de kör.

Kram på er, och TUSEN TACK igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0