Smultronstället!

Så lite bilder då...

Nu har jag ju inte tagit nån bild innan jag målade, men väggarna var ju som golvet.

Bara vitfärg, direkt på plankorna i 3 lager..

Sen så byggde vi ju bänken i helgen som bara är grundad än så länge.


Ska ju oxå bli vitmålad, avtagbara lock så man har förvaring.
Jag ÄLSKAR förvaring!!
Sen ska det sys dynor,kuddar i fina tyger så det blir en mysig hörnsoffa att sitta i.

Tog hem denna en gång från jobbet, tänkte att nån gång kan den vara bra att ha. ;) Tänker så ganska ofta, när jag är på rea,loppisar mm

Nu är den grundad. men ska bli helt vit.
Och sättas på väggen som en hylla.


Så bordet då, men där har jag bara en före bild.

Ett tråkigt bord i björkfaner, men en superduper bra hylla under och bra i storlek. Och priset, 65kr var ju perfekt!!

Men som sagt fixat det lite lägre, och strykigt det en gång och behövs nog 2ggr till. Sen måste jag leta upp en svart vaxduk med vita prickar att nita på.
Tror att ÖB kan ha, hoppas och håller tummarna.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Superfint som alltid när du fixar! Borde hyra in dig för lite tips ;) Ikea har svart vaxduk med vita prickar!

2011-08-09 @ 07:38:00
Postat av: Johanna S

Hej Emma!

Tänkte bara tipsa om att Åhléns har haft en svart vaxduk med lite mindre vita prickar(de på IKEA är ganska stora). Vi har haft en sån duk i köket, dock var det ett tag sedan jag köpte den men de kanske har den kvar. Lycka till!

2011-08-09 @ 15:48:14
Postat av: Sandra

Gud vad spännande det ska bli att se Smultronstället när jag kommer till er nästa gång..



Med tanke på att du är en fantastisk pysslare lär det bli sååå fint! Puss & KRAM

2011-08-11 @ 10:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0