Lurats, det är skoj!

Sa till ungarna vid strax innan halv fem att de skulle tvätta sig och göra sig klara. Hoppa in i bilen för vi skulle åka.
Frågade sen på vägen, ni har väll bra skor på er????
Öhh, sandaler. Aha jaa det var ju kanske inte så bra skor att vandra i, vi ska gå upp på ett högt berg med fin fin utsikt..

Okey, sa de lite tysta från baksätet. Stina funderade ett tag sen frågade hon om pappa kunde bära henne om hon fick skoskav.. ;)
Frågade om de tog med vattenflaskorna jag sa till om.
Och de hade de inte hört, fast jag hade ju inte sagt nått om några flaskor..

Sen träffade vi på mannen på parkeringen vid Maxi, sa åt Gustav och Stina och byta bil för jag och Ville skulle inte hänga med. För han var för liten för att gå så långt.. ;)
Sen sa jag att de kunde ju hälsa till Blixten och Bärgarn, då föll poletten ner hos Gustav och ett stort smile kom på bådas läppar.

De vinkade glatt hejdå och Ville och jag gick in på Lindahls och mumsade deras goda glass.. ♥

Nu sussar han och jag ska hänga lite tvätt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0