Kompismys i massor det är LYX det!

Att ha kompisar som man träffar sällan men som känns som man träffat dagen innan när man väl ses, det är LYX!!
Och jag har ett flertal sånna vänner och det gör mig till en lycklig tjej!!
Att jag dessutom får träffa flera av dom i dagarna gör mig nog för stunden till en av de lyckligaste, och jag njuter av de timmarna.
Igår var det Tea, min gamla granne och en av de bästa som jag hade mys med. Det vart räkor,gott bröd,vitlöksklyftor,oliver mm och en och annan öl och cider slank ner oxå!
Massa snacka om både trevliga/mindre trevliga minnen, en skogsvända UTAN en enda svamp och skratt.

Härligt!

Och ikväll står Kicki,Sofie och förhoppningsvis Malin på tur och jag vet redan att det kommer bli en lyckad kväll.
För det blir det alltid!!
Middag på banken och en massa snack även då..

Var på stan igår, hade ju fått tips om att det ska finnas prickig vaxduk på Åhlens, men INTE då. De hade slutat med den.. :(
Så nu får jag vänta tills jag kommer hem, för Jennie har sett på Coop.
Jag som vill göra klart nu juh.
Vart en ny bikini till Stina, och hittade faktist lika badbrallor som Ville har till Gustav med. Det var de enda han kunde tänka sig om han skulle ha korta, och jag vill inte han ska bada i Turkiet med långa och inte få nån färg på bena.
Så en lycklig mamma och en lika lycklig son. Men en Ville som tror att Gustav snott hans och springer runt och säger MIIIIIINNNNNAAAA!!

Haha, hittade även en lååångklänning jag kärat ner mig i på Kappahl men som inte funnite i strl 36 hemma. Men nu hittade jag, och på halvareapriset med :))
Shoppade även Välkommenbokstäver till hallen som jag sneglat på hos Village, och nu var de på 50% så jag passade på.
De är lite annorlunda, inte som de brukar vara.
Ni ska få se sen när de är på plats, och hallen är omgjord så det kan dröja lite ;)

Målat det sista på ramarna idag och fixade det som ska vara i dom igår. Så det kommer de bilder på med snart :)

Nu ska jag laga käk, för mammsen klarar inte av mina recept !

Kram och hej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa det är verkligen LYX det underbara vän!

NJUT så mycket du kan!! <3



Önskar er en mysig helg! Puss & KRAM

2011-08-12 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0