Hemma!

Efter en hemresa med ovanligt mycket tjafs från de två äldsta, som nog umgåtts lite för mycket på sistonde.
Men hem kom vi och en köpaglasspause och två kiss stopp med Ville.
Mannen hade dragit igång lite pasta med sås och jag plockade ur allt ur bilen. Och jäklar vad grejor, dels har jag shoppat och sen lånade vi ju med resväskor oxå.

Lite mat i magen och vinkat hejdå till Gustav som skulle på träning, Ville i säng och Stina i sängen ,med en film på. Så smet jag ut och målade bänken i lekstugan och hyllan som ju oxå ska bli vit.

Han precis klart till Gustav kom hem och nu är han duschad,äten och snart i säng med. Måste in i dom vanliga rutinerna på de två största. Den lille har inte ändrats nått i sommar utan han sussar gott strax efter 18 fortfarande :)

Mannen skulle kika om han hittade svart sparyfärg med, för då ska jag fixa klart hästarna oxå.

Sen hoppas jag på nått bra på burken, är trött känner jag och orkar inte mera idag. Är jobbigare än man tror att köra bil i 4tim...

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0