Här saftas det för fullt!

Igår drog jag igång fläder och blåbär och nu har jag en med rödavinbär/citron som ska ner i källaren, mkt saft blir det och gott att ha i vinter.
Men vet ni vag jag kom på typ nyss, puckot jag pantade i förra veckan så jag har inte mkt att ha det i. :(
Så nu blir det att leta lite..

Härlig dag idag med, 8timmar vid sjn med tre nöjda glada barn. Och ett tag var vi faktist 4 glada barn och två mammor för Sofie och Alexander kom på besök och badadde och fikade med oss.
Skitskoj!!!!

Sen kom pappsen när han slutade med efterlängtad pizza och änne mera bad innan vi åkte hem. Riktigt varmt i Bråviken, hela 22grader var det idag.
Och det kan man inte klaga på i det blåshålet.

Nu ska jag bära ner saften.

Så Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0