En snabbis....

Ett snabbt inlägg alltså.. ;)
Varit och firat kusinen sen hem slänga ihop lite käk och äta, sen fick mannen hjälpa till med hyllan på Smultronstället. Nu är det bara dörren och fönster kvar :))

Dörren som jag nu gör om från början, gjorde ju misstaget att glömma måla med grundfärg först.
Antagligen därför den vanliga färgen kladdar och inte torkar, så Kalle tykte jag skulle slipa ner den el vänta i 3v eller nått.
Slipa är tråkigt, så jag tog tinner och gnuggade bort alla färg.
Nu är den på tork och sen ska jag måla med GRUNDFÄRG först nu.. :)

Nehe, ut och klippa djungeln först. JÄKLAR vad gräset växer, och fyyyy vad tråkigt det är. Men påminn mig i vinter när snön öser ner och man får skotta och skotta!!

Kram så länge!

(Nån som är sugen på en fotoserie från Smultronstället (lekstugan) försten??)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja!

2011-08-18 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0