En riktig sommardag, sånärsom på apelsinsaft!

Mm en heldag med sol och bad i Kvarsebo med grannflickorna, trevligt som alltid. Mariekex och apelsinsaft det är sommar och badstrand för mig. Nu fick vi dock klara oss på saftsoppa,vatten och the men det gick det med.

Lilleman har vänt helt nu, och badar och badar, hoppar från bryggan och flyter runt själv med ringen el armpuffar.
Han kommer ÄLSKA Turkiet!!! ♥

Sen vid 16 drog vi hem och fixade en sallad, åt den och barnen sålde en liter blåbär till deras Farmor. 80kr intjänade, hårt jobbade slantar. ;)

Sen drog vi till tebax för ett kvällsdopp!!
Hem och få ungarna i sängarna, även om de inte somnar på en gång de två större. Finns ju så mkt annat man kan göra, kissa,dricka,leka med nått,spela Ds,se på film,läsa,äta morötter, vara hungrig få onte i magen..
LISTAN ÄR LÅÅÅÅNG!!!

Jag ställde mig iaf och kokade 3l flädersaft och lika mycket blåbärsaft. NU ska de bara stå och dra några dagar med, men i slutet på veckan kan vi provsmaka.
Mums, hemmagjord saft är den bästa.

Nehe, nu soffan och sussa så man orkar ligga på stranden imorn med ;)

Men jag tänker en tanke då och då på er som jobbar och sliter med..
Schysst va??? ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är ju underbar älskade vän.. Ska göra samma sak för dig nästa sommar för då kanske det är ombytta roller.. vem vet.. du jobbar och jag njuter av soliga dagar.. :) Pöss på dig!

2011-08-02 @ 15:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0