Dripp,dropp...

Låter det från köket, det är blåbärs saften som rinner igenom silen. Den rödavinbärs saften är redan klar och inne i frysen, nästan 4½l bidde det.
Och fläder ska stå tills imorn :)

Idag var vi och handlade på fm, köpte snygga jeansleggings till Stina på Maxi rean för 29kr styck!!! Det kallar jag rea.. Så lite mat, massa socker och nya sildukar.
Sen drog vi till pappsen med McDonalds mat, kikade på kraschade bilar till lillemans förtjusning. Sen hem och packa in maten i kyl/frys och vidare mot sjön där vi stannade i nästan 3tim. Idag var det ju bara en kortis så vi testade Ålberga och Bålsjön.
Men vattnet är sådär tycker jag, får se vad det blir imorn. Sjön iaf, för nu skulle det väll bli sämre väder igen, så bäst att passa på och njuta ♥

Såg en affär som sökte folk idag, vart lite sugen. Kanske skulle snickar ihop ett Cv, tror fan aldrig jag gjort det. Har ju haft tur att få jobb när jag själv varit in och pratat med dom.
Vi få la se... :)

Nehe, nu ska jag borsta gaddarna på de största och få dom i säng. Sen ska jag ut i lekstugan och mäta lite tror jag.

Vad har ni gjort i värmen då???


Kommentarer
Postat av: Mattis

Solat, badat och druckit öl!

2011-08-04 @ 00:42:56
Postat av: Sandra

Jaa vad jag gör i värmen det vet du nog.. ;) men igår slutade jag ju 2 timmar tidigare vilket gav oss tre timmar på badstranden - helt underbart! Så fortsätt du/ni att njuta av lata dagar vid stranden för det skulle jag med gjort om jag var ledig! :) Saknar er.. PÖSS och KRAM

2011-08-04 @ 10:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0