Dörren är...

På plats, och nu ska bara fönstren med bli målade.
OM mannen kommer ihåg och köpa färg vill säga.. ;)

Maten i magen, Gustav dragit på träning, Ville ska snart få sussa (bara jag bäddat nytt i hans säng med) Sen ska Stina i säng, 100papper från skolan fyllas i, golven tvättas och ev baka en sak med.
Tvätten sorteras, men det kanske jag skiter i.. Hehe
Sen blir det soffan och ev nån bra tv, eller INTE.

Gustav har lånat min fejja och skickat mail till några som han tycker ska köpa jultidningar, sen har han några till hans ka ringa och trakassera har han tänkt.
Jag gillar när ungarna går in för saker och lär sig, att prata med folk de inte känner så bra, skriva,räkna ihop, TACKA FÖR SIG, och framförallt att man ska jobba lite för att dra in slantar.
INTE BARA FÅ OCH FÅ...

Nehe, mot Villes rum då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0