Då var det igång igen....

Skolan,vardagen, rutinerna...
Ledighet med barna är ju såklart BÄST!
Men jag ljuger om jag inte säger att det är skönt med rutiner, och för barna att leka med sina polare igen. För även om de är varandras bästa vänner så kan det ju bli liite för mycket av det.. :)

De valde sina kläder själva, såklart vela de ha svettiströjorna de köpte/valde på Lager157, skolväskorna på ryggen och sen in i skolbussen.


Och såklart lite fotande av mej, och en lilleman som absolut skulle vara med på kort. En nyvaken sådan föresten, han som brukar vakna runt 07 har nu i två dagar vaknat vid 08.
Tyypiskt nu när man ska börja passa tider.

En månad kvar till Turkiet och 5v kvar till lilleman ska skolas in. Eller liten och liten, snart 2½år så han är ju inte så liten. Kommer ju skolas in tillsammas med 1åringarna. Men han är ju MIN LILLA KILLE!!!!

Nu ska vi storstäda, dels för att det behövs och dels för att jag ju ska ha Me&i partyt imorn. Fortfarande många som inte svarat, så känner du dig träffad så säg till.
Och vill du komma fast du inte är bjuden, eller vill beställa så säg till så fixar Sandra det. ♥

Kram på er, och njuut av dagen mina fina!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad stora och stolta de ser ut raringarna då!



Du behöver inte storstäda för min skull vet du.. ;)



KRAMelikram

2011-08-22 @ 14:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0