Underbart!

Haft en superduper trevlig dag i Ludvika med flera av mina favoriter. Sofie,Anna,Kicki och Maria, sen Sofies fina killar oxå såklart.
Det var ett underbart fint hus vi fick kika på, ohhh jag vill också ha flera våningar. De är ju så mycket mysigare än enplans.
Men nu har mannen byggt garage så då ska vi aldrig flytta säger han. Men om man får drömma lite vill jag ha ett gammalt hus, 2 el 3plans med många mindre mysiga rum. Fina fönster och en fin trädgård. Massa mysiga platser och bodar.. Bastu och en sjö med fin badplats och såklart en badtunna.. :))
Och det och det och det....

Nehe, sluta drömma nu och TACKA brudarna för ännu en supertrevlig date!!! :)) Och Sofie och Fredrik för gott käk och fika. Och inte glömma den lilla killen, såååå söt!! Nästa gång får vi kanske låta ungarna träffas.. (Ett tag iaf) :))

Jag,Johan och Anders tog saaben och drog upp på Råberget och klättrade upp till toppen. Sååå fin utsikt och en cider slank ner påvägen upp och sista slurpen på toppen.
Och som tur var ingen björn el varg heller.. :)

Imorn blir det äggletning och att fira Anders som blivit 30år,det ska visst bjudas på mat och grejor.. Trevligt värre!!

Nehe, nu ska vi äta Icapizza för dumma pizzerian stängde ju redan 21 i Sundborn!

Kram och hej från en lycklig tjej!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack själv underbara du! kram!

2011-04-23 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0