Sanna, Sanna,Sanna!

Tre ord,
En underbar röst,långa ben och skyhöga klackar.
Fattar inte att hon kan gå och dansa i dom, men har man inte gjort annat sen man var 11år så.. Kanske,jag med kunnat om jag tränat i 15år!
Men iaf, hon var grym! Pratade,skrattade,sjöng och bjöd på sig själv.
Favoriten var ju såklart Empty room, som fortfarande får ögona att tåras och årets mello dänga!

Riktigt skoj att se iaf, TACK igen för att jag fick hänga på!!!

Sen då, Ville var ju feberfri på fm så vi hämtade upp Gustav och drog och handlade lite mat,fikade och hade hoppats på en klipptid till Gustav ,men tyvärr. Men skor vart det till alla tre, och de fick välja själva. Så Stinas chockrosa skor har INTE jag valt. ;)
Ville skulle ha lika som bror, men de var såååklart slut så vi fick byta till ett par andra.
Men de får ni se imorn!!!
Var iaf bra, för jag hade ju ta 3 betala för 2 så det vart tre par för 600kr.. :))

Ville vart iaf varm på efm och hade nästan 39graders feber IGEN!
Vad fan är det här..??
Känns som att klockslaget 14, då kommer febern tebax varenda dag! 

Usch och fy, nu ska jag hoppa i säng och ta med min lillekille som ligger på sin pappas mage i soffan och sussar ikapp. Det var det enda som hjälpte, han hade vaknat och gråtit och vägrat somna om innan hur många gånger som hellst!!
Men jag ska inte klaga över lite feber, finns de som har det mycket värre. Mia, en blogg jag läser har en liten kille på några veckor som varit ordentligt sjuk i Rs. Usch och fyyy, nu hoppas vi att det vänder och han piggnar i så ni får njuta av spädbarnstiden lite oxå. Oror sig, det hinner man göra ändå! ♥♥

Nu hoppas vi på en fiiiin vårdag imorn.. ♥

Kraaam!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Känns som det räcker nu för Ville tycker jag,,hur ofta ska den stackarn behöva va sjuk:)) det är ju nu haan ska va ute o leka o njuta av våren,,ge han en stor kram från oss:))

2011-04-09 @ 09:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0