Orm, usch,bläää!

Idag såg ungarna en överkörd orm när de var och cyklade med Mattis, så Ville går runt och säger "om usch bläää"
Hahaha och jag kan inte annat än hålla med, spelar ingen roll om det är en snok el om den lever el är död.
ÄCKLIGT är det!!


Fint väder idag med, och solen värmer skönt.. På fm var vi ner och hälsade på gammelmormor Elsa. Och idag var gumman riktigt pigg, både i sättet och i huvudet. Inte så snurrig, men det var det en hel del andra gamla tanter som var där nere..
Ville struttade runt och hejade och flinade åt alla. Och alla sa det var en så fin pöjk, och berömde hans fina randiga Villervalla mössa.. :)

Sen efter det så drog jag in till stan och Bolaget, in på Polarn och köpte ne overall till Ville att ha i vinter. Man får ju passa på när de rear ut. Två fiiiina toppar till mig och tre linnen i fina färger.
Appropå systemet så köpte jag några nya cider, så jag tror nog att jag ska ta mig en nu!

Ungarnas grejor till påskäggen är klara och fyllda. Och de är förväntasfulla kan jag lova. Godis såklart, Ville får majskrockar och ett litet russinpaket.
Sen varsina tröjor.. :)

Imorn, jag längtar till imorn. För då ska jag hämta upp Maria,Kicki och Anna och dra till Ludvika och hälsa på hos Sofie och hennes fina familj.
Ska bli underbart skoj!!
Det var länge sedan vi sågs nu, så det blir nog en hel del skvaller och mys.

LÄNGTAR!!!

Nehe, nu ska jag kika lite på Herr&Fru, och hämta cidern som jag skrev om.

Kram på er och njuta av Påsken nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0