Men det var det värt!

Tung i huvudet? Jaaa :)
Men som sagt, det var det värt. Är inte van att dela på två flarror med gott vin och sen ett antal cider oxå. Men gott var det och sååå trevligt!

SuperTack till det trevliga värdparet och deras underbara lilla el ja mena stora Wille.. ;)
Gott i glasen och på tallriken och trevligt folk, kan inte bli bättre!!

Ville somnade snällt i vagnen och sov på deras veranda och de andra håll igång till efter 23 och somnade snällt i bilen och var bara att bära in och bädda ner sen.
UTAN att borsta gaddarna, Stina påpekade det idag och tror nog att hålen ploppade upp inatt.. Hehehe

Idag då? Inte mkt, varmt ute men ingen soool! Tyvärr, men det smälter ju och torkar upp och det är huvudsaken. Kanske baka någe, vet en kaka som mor min klippt ur receptet på åt mig som var läskigt god.
 Nyttig? Nix!

Men först lite disk att ta om hand, och sen en lilleman som vill ha lunch och sussa..

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tack för att ni kom fina vänner! Det var grymt trevligt och jag vet inte när jag skrattade så mycket senast.. :) KRAMAR i massor!

2011-04-03 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0