Lite nyinköpt i bilder...


Enkelt och snyggt brickbord, enkelt att bara flytta med dit man vill sitta!

Nya dynorna, dock är plasten kvar tills jag har oljat in altanen. Som jag då hade tänkt göra ikväll MEN vi verkar inte ha nån olja. :(

Prickigt vart det, vela ha i gråa nyanser. Och inte enfärgat för då syns skiten så bra.
Och gärna så man inte ser om de blir solblekta på en gång heller.
Och så vela jag inte lägga ut massor med pengar heller, för jag vet att snart är de fläckar på dom. :)

Sen har jag blitt lite skåltokig.
Har nog köpt nån typ av skål de senaste ggr jag handlat.
Men visst är de fina, alla från IcaMaxi!

Grönt och vitt i olika nyanser är grymt fint!!!
Så nu anväder jag små skålar till allt här hemma...


Kommentarer
Postat av: Anna

Fina dynor :)

Vart har du köpt dom?

2011-05-01 @ 12:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0