Höst??

Det ser ut som en tråkig höstdag om man kikar genom rutan, och kändes så när vi var ut till bussen oxå! :)
Mesta snön som kom ner igår har iaf smällt bort!!

Ska snart skjutsa stumpan till teatern, så får vi se vad jag och lilleman ska hitta på. Promenix i skitvädret el hälsa på Siwan..

Gäller att se upp idag med lureri. Vi har lyckats lura mannen iaf, Ringde och frågade varför han tog min bil utan att fråga. Han visste ju att Stina skulle på teater?!
Skyllde ifrån sig på en gång och sa att nycklarna satt nog i.
Inte så bra, ring snuten.
Då började jag garva och APRIL,APRIL!!! :)

Tror nog att vi ska agera lite testpanel i efm, återkommer om det..
Ungarna kommer iaf bli lyckliga kan jag lova.

Tänderna och ytterkläder..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0