Hemma...

Hos mammsen och pappsen.. :)
Resan gick bra, lite vindruvor,mariekex och festis höll humöret på topp.
(Nästan hela tiden)

Lite fika i magarna, paket till födelsedagsbarnen och nu är de ute och leker. Jag hamnade i soffan, kände då hur trött jag är. Inte van att vara upp sent på nätterna och fixa tårtor och packa!!

Magen kurrar och vi ska visst äta korv med bröd, gottigt och lite lagomt då vi åt tacos innan vi åkte hemifrån med pappsen.
Gustavs beställda födelsedagsmat!!

Tack för alla kommentarer om tårtan, visst vart den fin och han blev så nöjd. Ni ska få se nästa tårta med, vart nått helt annat än jag tänkt från början.
Min omtänksamma son som fick viljan igenom. men jag sa inte emot, är ju roligare att testa en ny variant än att göra två likadana!!!

Varmt och skönt ute, termometern stog på 19grader när vi anlände.. :)

Nehe, vi höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0